En aquesta càpsula s’explica què cal tenir en compte a l’hora d’establir la relació amb els mitjans de comunicació, quins són els canals i els formats que més funcionen, les rutines dels mitjans, i quina és la manera de valorar i filtrar la informació que reben diàriament.


Professores: 

Anna Becerra: Periodista amb més de quinze anys d’experiència en comunicació corporativa i en relació amb mitjans de comunicació/en gabinets de premsa. Ha treballat tant per a multinacionals com per a petites i mitjanes empreses i ha estat directora de comunicació de la Cambra de Comerç de Barcelona. Abans, havia exercit de periodista a l’Agència EFE, la Cadena SER i Catalunya Ràdio. Actualment és consultora de comunicació.  

Silvia Ramón-Cortés: Periodista amb més de vint anys d’experiència en comunicació corporativa i de crisi. Inicià la seva carrera professional a diversos mitjans de comunicació i, posteriorment, a l’agència de comunicació Roman Ha estat directora de comunicació a empreses com Cespa, ICL o Danone i en l’actualitat exerceix de consultora i de professora col·laboradora al Màster de Comunicació Corporativa de la UOC.  


En aquesta càpsula s’explica què cal tenir en compte a l’hora d’establir la relació amb els mitjans de comunicació, quins són els canals i els formats que més funcionen, les rutines dels mitjans, i quina és la manera de valorar i filtrar la informació que reben diàriament.


Professores: 

Anna Becerra: Periodista amb més de quinze anys d’experiència en comunicació corporativa i en relació amb mitjans de comunicació/en gabinets de premsa. Ha treballat tant per a multinacionals com per a petites i mitjanes empreses i ha estat directora de comunicació de la Cambra de Comerç de Barcelona. Abans, havia exercit de periodista a l’Agència EFE, la Cadena SER i Catalunya Ràdio. Actualment és consultora de comunicació.  

Silvia Ramón-Cortés: Periodista amb més de vint anys d’experiència en comunicació corporativa i de crisi. Inicià la seva carrera professional a diversos mitjans de comunicació i, posteriorment, a l’agència de comunicació Roman Ha estat directora de comunicació a empreses com Cespa, ICL o Danone i en l’actualitat exerceix de consultora i de professora col·laboradora al Màster de Comunicació Corporativa de la UOC.