Internet ha transformat la manera com comuniquem. La lectura en pantalla és diferent a la lectura en paper. Més aviat, s’escaneja informació en lloc de realitzar una lectura a fons. El lector digital exigeix claredat i concisió. Per això, hem d’adaptar la nostra escriptura a les característiques de la web per poder captar la seva atenció. En general, el lector digital  és impacient, infidel i està rodejat de múltiples estímuls a cop de click. Així, doncs, mantenir el seu interès és tot un repte. En aquesta càpsula descobriràs trucs i recomanacions per adaptar la teva escriptura a la pantalla, comunicar amb més eficiència i mantenir l’interès del lector digital.

Professor: Francesc Ponsa Herrera

Periodista i escriptor. Doctor en Comunicació Social. Professor associat de Tècniques de redacció en Relacions Públiques a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i de Comunicació, teories i tècniques a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).


Aquesta càpsula està dissenyada per a professionals i equips que volen aprofitar el potencial de Canva per gestionar projectes i col·laborar de manera efectiva. Descobriràs com configurar equips, i organitzar carpetes i recursos per a una gestió eficient dels projectes.

Professora: Marta Aguiló Cuenca

Dissenyadora i formadora especialitzada en noves tecnologies i apassionada per les tendències digitals, amb una àmplia experiència en les possibilitats empresarials de les eines online aplicades a la comunicació, el treball col·laboratiu i la promoció a la xarxa. Gestiona projectes a Creació Singular, estudi de disseny i comunicació.



Aquesta càpsula està dissenyada per a professionals i equips que volen aprofitar el potencial de Canva per gestionar projectes i col·laborar de manera efectiva. Descobriràs com configurar equips, i organitzar carpetes i recursos per a una gestió eficient dels projectes.

Professora: Marta Aguiló Cuenca

Dissenyadora i formadora especialitzada en noves tecnologies i apassionada per les tendències digitals, amb una àmplia experiència en les possibilitats empresarials de les eines online aplicades a la comunicació, el treball col·laboratiu i la promoció a la xarxa. Gestiona projectes a Creació Singular, estudi de disseny i comunicació.

                                                                                                                                                                                                       
El post-evento es el momento de cosechar los frutos de la planificación y ejecución. Evalúa resultados, recopila feedback, analiza el impacto y mantén el contacto con los participantes. Esta fase crítica permite medir el éxito del evento, aprender de la experiencia y construir relaciones a largo plazo que potencien futuras convocatorias. 


Profesora: Pilar Yépez

Publicista. Directora creativa en agencias dedicadas al marketing on-line y BTL. Consultora de marketing digital y Social Media Strategist para empresas de diferentes sectores. Más de 25 años de experiencia formando en marketing en diferentes instituciones como IM Digital Business School, UPF BSM , EAE o INESDI.